Ofta ställda frågor
Tack för att du kontaktar oss! Har du en fråga om ditt paket? Läs först alla våra vanliga frågor, eftersom de innehåller de vanligaste frågorna. Troligen hittar du svaret här!
1. Var är mitt paket?
Våra paket har en genomsnittlig leveranstid på tre veckor. Detta beror på att vi är ett företag som bryr oss om världen och naturen, så vi vill inte skicka försändelser varje dag. Vi samlar in paketen i stora mängder och när vi når vår minimikvantitet skickar vi dem alla tillsammans. Vi hoppas att du förstår detta och är villig att hjälpa oss att göra världen lite bättre och hälsosammare.
2. Var hittar jag min track & trace-kod?
Så snart din beställning har skickats får du automatiskt din Track & Trace-kod. Det tar cirka 3-5 dagar innan du får din Track & Trace. Kontrollera också din skräppost, ibland hamnar våra e-postmeddelanden där. Observera att det kan ta upp till några arbetsdagar innan din spårning aktiveras.
3. Hur kan jag spåra min beställning?
Du kan spåra din beställning med det Track & Trace-nummer som du fick via e-post. Fyll i spårningen på vår Track & Trace-sida för att följa statusen på din leverans.
4. Jag är inte nöjd med mitt paket
Kontakta oss med en förklaring och ett foto/video av problemet, så hjälper vi dig så fort som möjligt.
Hittar du fortfarande inte det du söker? E-post: info@lerboda.se för att nå vår kundtjänst. På grund av den stora mängden e-postmeddelanden till vår kundtjänst kan det ta 1-3 arbetsdagar innan du får ett svar. Tack för ditt tålamod.